Campania de comunicare ”Cheamă viitorul acasă”
06/06/2005
Campania cu genericul ”Cheamă viitorul acasă” a avut ca scop sensibilizarea opiniei publice cu privire la importanța creșterii copilului într-un mediu familial și la efectele negative ale instituționalizării. Prin intermediul diverselor produse media, campania a promovat serviciile sociale comunitare destinate copiilor și familiilor, încurajând autoritățile statului și comunitățile să sprijine creșterea copiilor în familie și să recurgă la instituționalizare doar ca ultimă soluție de protecție.
Principalele rezultate ale campaniei de sensibilizare „Cheamă viitorul acasă”:
- Emisiuni de dezbateri radio-TV și articole în presa scrisă;
- Spectacol social „Flori de măr” prezentat la Teatrul Național „Mihai Eminescu”;
- Radiomaraton și Telemaraton organizate și difuzate la Teleradio-Moldova;
- 5 filme documentare despre serviciile alternative și riscurile instituționalizării;
- 29 buletine informative și 3 reviste bilingve de specialitate;
- Materiale promoționale vizibile în spațiul public (billboarduri, stickere, etc.);
- 20 de jurnaliști instruiți (presa centrală și locală);
- Conferințe naționale și internaționale, inclusiv conferința de lansare a Reformei sistemului de îngrijire a copilului, desfășurată sub egida Președintelui Republicii Moldova;
- 5 spoturi video și 3 spoturi audio difuzate.